Tema: Re: Air Baltic sucks II :(
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-05-31 21:48:39
Na tai jei yra nusistatymas, jog jie vis tiek mane išdurs, kam stengtis,
tai galiausiai taip ir bus. Man tai tikrai nėra jokio noro nei reikalo
aiškintis dėl kažkieno kito problemų. Ką galima daryti jau rašiau, nei
kreipimuisi  į banką, nei į teismą buvimas užsienyje nėra principinė
kliūtis. Skambinimas į valdiškas instancijas nemanau, kad jums daug padės.