Tema: Re: Air Baltic sucks II :(
Autorius: Kazbekas
Data: 2010-05-31 08:18:24
A tai galvoji, kad tu cia protingiausias ir zinai, kas yra normali
kompanija, o kam po smelio deze kapstytis su kastuveliais? Man rodos, jus
visi pamirsot laikus, kai dar buvo gyvas Fly LAL ir kaip tada visi, kas tik
gyvas, keike sia bendrove net susiriesdami, o kai viena diena ji bankrutavo,
tada daugeliui eme atrodyt, kad nebuvo jau ji tokia bloga. Nieko nepadarysi,
visiems mums norisi komfortiskai ir pigiai. Ar tai kalba eitu apie lektuvus,
ar apie viesbucius, daugelis zirzia ir zirzia del aukstu kainu ir prastos
kokybes.