Tema: Re: Air Baltic sucks II :(
Autorius: nuno
Data: 2010-05-30 11:15:03
"yolacka" <y@g.com> wrote in message
news:hts7k7$m0s$1@trimpas.omnitel.net...
> tu ka ryanair atstovas? tau pinigus mokauz tai kad juos cia gintum?

taip. O'Leary busiu. malonu susipazinti.

> baisuokliai tie ryanair... reklamos visur kur papuola.. trimitas kiekviena
> syk.. tipo dar vienas ryanair skrydis laiku.. ishlysk is provincijos ir
> pasiziurek ka kitos kompanijos uz ta pacia kaina siulo

tai istrauk mane is provincijos ir papasakok, kaip nuskristi i Madrida uz
300Lt roundtrip, Porta 300Lt roundtrip ir panasius. pageidauciau su SAS arba
Lufthansa, jei galima.
per pastaruosius kelis metus turiu ~40-50 skrydziu per metus, taip kad galiu
nemazai papasakoti apie aviakompanijas ir nemazai palyginti. Ryanair - ne
Lufthansa, Finnair, SAS ar KLM, bet airBaltic'ui iki pastaruju irgi toli
toli.

juokinga skaityti priekaistus apie trimitus ir reklama, kurie trukdo, o
pastovus myliu programu kisimas ir reklama 2x per skrydi - ne.