Tema: Re: Air Baltic sucks II :(
Autorius: md
Data: 2010-05-27 18:30:59
Seniai zinoma tiesa.. Pries savaite aiskino per radija, kad kelioniu
agenturos negrazina zmonems pinigu uz AirBaltic bilietus motyvuodamos
"zodiniu AirBaltic draudimu". Kai zurnalistas kreipesi tiesiai i AB tie
pradejo suokti, kad tikrai mes prasome zmones kreiptis tiesiai i mus ir
pinigai visiems bus grazinti. Dar vienas "zodinis pazadas". Nepatikejau nei
per nago juodyma... Matom kokiais metodais dirbama. Su tokiais galima kovoti
tik viesumu. Gaminti puslapi, issiuntineti visoms ziniasklaidos kompanijoms,
rinkti nukentejusiu zmoniu grupe, bendrai nusamdyti advokata ir surasyti
kreipimasi i teisma.