Tema: Re: Air Baltic sucks II :(
Autorius: padugne
Data: 2010-05-29 23:45:09
On Sat, 29 May 2010 22:33:03 +0300, nuno wrote:

> nesuzymetos vietos lektuve kenkia kam nors? skridau su Ryanair koki 10
> kartu - ne karto neturejau problemu su vieta - noredavom sedeti
> priekyje, sededavom priekyje, norejom sedeti per viduri - sedejom per
> viduri. miegoti nereikia kai i lektuva leidzia. pries kelis menesius

A, nu jo, greitasis sprintas iki lektuvo pasistumdant alkunemis yra vienas
is smagiausiu uzsiemimu :) Ryanairo skrydziai siuo poziuriu tikrai
neblogas reginys.

> skridau su Skyways is Vilniaus i Stockholma - irgi vietos buvo
> nesuzymetos - tai lygis!
>
> nesakau, kad Ryanair yra stebuklas, bet gal sugalvokit nauju priekabiu.
> jei del to, kad vietos nesuzymetos vietoj 300Lt roundtripo i koki Porto
> ar Madrida norit moketi airBaltic'ui ir pan. kokius 1500Lt - nereikia
> tada ir lyginti.

Seip juokas juokais, bet man pas ryanaira kazkaip vis nepavyksta nusipirkt
bilietu uz juntamai pigiau nei konkurentai. Kaip tik nesenai eilini karta
ieskojau. Sudedi visus mokestukus ir sumoj iseina panasiai kaip ir pas
normalia kompanija. O kur dar trenkimasis iki ju aerouostu kurie paprastai
buna pas velnia subinej.
Pvz lietuvoj reikia bruktis iki kauno, tarkim kokioj vokietijoj velgi
100km iki civilizacijos.

--
kthxbai.