Tema: Re: Air Baltic sucks II :(
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-05-31 06:04:37
70005 wrote:

> "Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message
>
> :) Tik skirtumas, kad konkurentų atveju iš anksto žinai, kad taip bus,
> ir atitinkamai susiplanuoji kelionę.

Ir ką ten galima priplanuoti, iš anksto žinai jog užtruksi dvigubai
ilgiau ir turėsi eiti į kitą lėktuvą, ir dar visai gali būti jog tuo
laiku kai pripratęs miegoti. Morališkai gali nusiteikti iš anksto, jog
nieko gero, bet čia daugiau psichologinės problemos kokios tai.

>  Ir, kaip minėta, sumoki mažiau.

Nieko ne mažiau, o daugiau, jei ieškai ne savaitgalio kelionės bile kur
bile kada, o skrydžio konkrečiu maršrutu ir konkrečiu laiku. Va man
nesenai reikėjo bilieto LGW-VNO, ir ką mes mato kokiam greitai.lt kaip pvz.:
AirBaltic 447 Lt + lagaminas ar 15 eurų, galimas dalykas be persėdimo
AirBaltic v2 581 Lt, su garantuotu persėdimu
Autobusas iki Heathrow nežinau kiek laiko ir pinigų, paskui LOT (o tas
LOT man daug baisiau nei AirBaltic) su persėdimu - 740 Lt
Autobusas iki Heathrow nežinau kiek laiko ir pinigų, SAS su persėdimu
kukurūznikais kokiais tais - 1055 Lt
kiti dar brangesni

Na dar ten yra varintų su dviem persėdimais, bet ne pigesni ir jau išvis
..... gaunasi.

Variantas važiuoti kažkur į Stansted 3 valandas žemės transportu ir
skristi su Star1 iš principo įmanomas, bet mano laikas galiausiai irgi
kainuoja, nemanau jog taip daug sutaupyčiau.

> Gi salotinių atveju susimokėjęs daugiau gauni galimybę pradėti naują
> temą internete apie tai, kaip atgauti pinigus iš aviakompanijos neinant
> į kitos šalies teismus.

Jei norėsi tai ir atgausi, problema gali būti tik noro trūkumas.