Tema: Re: Air Baltic sucks II :(
Autorius: padugne
Data: 2010-05-30 12:13:17
On Sun, 30 May 2010 11:14:59 +0300, nuno wrote:

> tai istrauk mane is provincijos ir papasakok, kaip nuskristi i Madrida
> uz 300Lt roundtrip, Porta 300Lt roundtrip ir panasius. pageidauciau su
> SAS arba Lufthansa, jei galima.

eee.... tai kad su ryanairu uz tiek nelabai, nebent visiskai px kada
skristi kas realybeje dazniausiai nenutinka.

Pvz primeciau pirmom 2 liepos savaitem: tarkim skrydis i porto per CRL
gaunasi 1 zmogui su 15kg lagaminu 900lt. Ir tai greiciausiai nesusiklijuos
laikai, t.y. vienam is tarpiniu aerouostu teks nakvot, bo skryzdziu is
kauno nelabai gausu ir ne visada galima rinktis.

Nesenai ieskojausi skrydzio is kur nors apie Charleroi-Weeze-Hahn i
Dublina. Ryanair irgi nieko pigiau nei 100eur nepasiule, o uz tiek europoj
skraidina kruva normalesniu biudzetiniu avialiniju be visu tu "gyvuliniu"
dziaugsmu.

Seip man taip toli nereikia, idomumo delei pasiziurejau ka kainuoja
bilietai tam laikui is KUN i HHN. Gavosi ~100eur taikantis ant pigiu dienu
(o ne tu kuriu man realiai reikia). Uz tuos pacius pinigus galima skristi
ir su kokiais nors brussels airlines is briuselio kuri man artimesnis. Ir
iki kauno nereikia trenktis.

--
kthxbai.