Tema: Re: nieks nieko neraso - tai.. SINUSITAS
Autorius: ArunasM
Data: 2011-11-06 21:15:10
nu kad jau kabinejies... :))

prasidejo sloga, nosis uzgulta.... savaite negydziau aisku... paskui
supratau, kad reik pasiskambint bent jau kokiam LOR'ui (nors ir taip
zinojau, ka daryt...), tris dienas pasipurskiau, pries nasonex'a ximelinas
puse valandos, kad atsikimstu kazkiek, ir kad jau praejimas butu iki
gleivines. kadangi per tris dienas pasidare da blogiau - veido skausmai,
tempimai sinusu kazkur viduj, ir su temperatura, tai augmentina israse
papildomai prie nasonexo.

kvepuoju jau, uzuodziu, faktas kad padejo... bet dar mazom dozem nasonex'a
palaikysiu....