Tema: Re: nieks nieko neraso - tai.. SINUSITAS
Autorius: ArunasM
Data: 2011-11-06 07:45:54
nu vaikai gerai...

http://ep3os.org/pocketguide.pdf

4 puslapis, umus rinosinusitas suagusiems - kai sloga nepraeina per penkias
dienas, jami hormonini nosies purskala ir purski... tai yra vienintelis
budas gydyti butent gleivines uzdegima... ale man kadangi jau buvo su
temperatura, dejau antibiotika jau.
Kadangi dar sveiko proto LOR'istu yra, tai ir normalaus gydymo gali
sulaukt...

si karta nurasysiu ant virusu viska, kadangi alerginio pagrindo kaip ir ner,
bet jau antri metai kazkaip su nosim bedu kyla... gal jau tikrai kokia
alergija gyvenimui formuojasi...