Tema: Re: nieks nieko neraso - tai.. SINUSITAS
Autorius: Ness
Data: 2011-11-06 00:14:18
principe taip. Man kai buvo -niolika tai apturejau si dziaugsma, tevai
nuveze i Kauno klinikas pas dr. Berziuniene, kuri pasodinus mane i med.
paskirties kresla, paeme mazdaug 12 cm ilgio ir kokia 5 mm storio adata,
pazvelge i mane, asistente atnese mazdaug 200ml svirksta, dr. juos
sukombinavo tarpusavyje, mano galva atreme i kedes atlosa, asistente
idave i rankas riesta bliuda, dr. ismeige adata man per nosi giliau nei
galvojau imanoma, ji uzspaude svirksta, as isgirdau trakst ir i inda
rankose pasipyle vanduo, puliai ir kiek kraujo. Po to kas keleta dienu
seke dar kokios 8 tokios pacios proceduros, kiekviena karta vis
lengvesnes, taciau tiek pat kiek tai jos buvo nemalonios, tiek pat ir
jautesi pagerejimas.

manau Catblack teisingai parase del vietinio poveikio "vaistu"
prasibrovimo iki sinusu, geriau jau prevenciniu budu isvengti sio susirgimo.