Tema: Re: nieks nieko neraso - tai.. SINUSITAS
Autorius: ArunasM
Data: 2011-11-05 15:45:40
o tai gal tada BUUUUUUUUTENT reikia ir vartoti vaistus, kurie mazina
gleivines uzdegima? :) mazeja paburkimas, arba "atsikemsa" nosis, prasideda
sinusu aeracija, drenazas, vot tada gal ir turi prasmes skystinimas... tik
kazi kokie cia tie vaistai mazina gleivines uzdegima? :) clarinase tai yr
sisteminis dekongestantas...