Tema: Re: nieks nieko neraso - tai.. SINUSITAS
Autorius: CatBlack
Data: 2011-11-05 08:48:54
Geriau negu guglas nepapasakosiu :) Bet galima ismastyst: viskas prasiseda nuo gleivines uzdegimo, tada ana gamina daugiau gleiviu+pastipe leukocitai, susidaro kamstis, kuris ir pripildo sinusus. O kai anys prisipilde, labai sunku visokiem vietinio poveikio vaistam iki gelivines prasibraut - gal todel purskiami tau ir nepadeda?

"ArunasM" <aaa@aaa.com> wrote in message news:j91eql$76b$1@trimpas.omnitel.net...
a sinusitas arba tiksliau rinosinusitas kokio pobudzio susirgimas? :) idomu
pats mechanizmas...