Tema: Re: nieks nieko neraso - tai.. SINUSITAS
Autorius: Ruta
Data: 2011-11-05 10:17:29
O aš va dabar pagalvojau... O gal čia tame ir esmė? Kad kol dar normali
sloga, tai tas Sinupretas daugiau kontraindikuotinas? Nes kaip suprantu,
tai pagrindinis jo poveikio mechanizmas - būtent sinusų gleivinių
uždegimo mažinimas. Tai gal, kol visas reikalas iki sinusų nėra priėjęs,
tai kaip tik negerai - atidaro būtent kelius dar labiau į ten.

Mano atveju tai buvo taip, kad tikroji sloga tai kaip jau ir buvo
besibaigianti - beveik niekas nebeišsipūsdavo, bet nosis liko užgulusi
ir pradėjo mausti sinusus. Tai Sinupreto poveikis buvo po kelių valandų
- pradėjau pūsti tokius nelabai apetitiškus darinius, matyt iš giliau.

Šiaip va dabar pavarčius internetą žiūriu, kad Sinupret plačiai
reklamuojamas "nuo slogos", kas kaip ir prieštarautų gamitojo
deklaracijai. Iš kitos pusės, žinoma, ten toj nosiaryklėj viskas taip
arti, kad nesupaisysi...