Tema: Re: nieks nieko neraso - tai.. SINUSITAS
Autorius: ArunasM
Data: 2011-11-06 21:15:03
nes nebuvo supratimo apie tai, kad sinusitas yra virusinis uzdegimas, ir
reikia gydyti uzdegima, o ta daro tik hormonai. jei yra alerginis fonas,
gali padet antihistaminas. ir cia yra principinis mechanizmas, kad isburkus
gleivinei, uzsiveda visa chernia sinusuose, kai sekretas nesisalina, liulis
neteka, va bakterijom tada ten rojus. dabartiniai hormoniniai purskalai  -
pirmas vaistas, dazniausia padedantis isvengt tolimesniu komplikaciju.

o kad sausas oras kenkia pirmiausia gleivinei, kuri ir taip daznai buna
sudraskyta ximelinu, olyntu ar da kokiu purskalu ar juros vandeniu, tai
faktas. geriausia butu nieko neitarinet, o nueit pas normalu speca, kad bent
jau kabinetiskai istirtu, kiek imanoma... bet stebuklo jokio jauciu
nepatars - vengt sauso oro, karstu radiatoriu, o jei uzdegimas gleivinej -
hormoninis nosies purskalas...