Tema: Re: kava
Autorius: lllll
Data: 2011-08-26 16:16:50
Beje, jei apie miegą, tai norėčiau išbandyt 28 valandų parą... lietuviškai
http://www.callia.lt/2009/06/11/28-valandu-para/, angliškai
http://www.dbeat.com/28/ - vis tiek kiaurą dieną darbe sėdi, saulės nematai,
tai koks skirtumas, jei naktį pasėdėsi :) polinkis tam yra - net jei
atsikeliu 6 ryto, miegot vėlokai nueinu....
gal tada ir tos nemigos daug kam nebūtų - ilgesnė darbo diena, labiau
pavargsti ir šiaip ilgesnis nemiego periodas...

lllll

"Ruta"  wrote in message news:j382uk$s9j$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir ką? Atmetus tuos atvejus, kai nemiega dėl kažkokių skausmų,
dažniausiai tai psichologinės priežastys. Kurios didėja geometrine
progresija, nes "siaubas, mane kankina nemiga".

Apie šitą dalį ir kalbam.