Tema: Re: kava
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-08-22 21:31:08
chia esti vienas ish propogandiniu mitu. Pvz toks dmt veikia apie 15
minuchiu ir tuo metu zhmogus guli kaip miegantis - kiek blogo gali padaryt
miegantis zhmogus? Lsd/meskalinas veikia audiovizualines smegenu dalis, ko
pasekoje zhmones pora valandu agresyviai zhiuri i ... lapus, geles, shyshkas
ir pan:). O svarbiausia tai, kad haliucinogenai dazhniausiai vartojami
gamtoje, su bendraminchiais (burning man) ar vienumoje. Todel, kad
pashaliniai zhmones, gali sugadint keliones. Taigi vel - visuomenej jie
jokios zhalos nedaro. Beja, zhinau, ka greichiausiai sakysi - sparnuota
pavizdi, kaip lsd uzhsimetes draugo, pazhystamo kursiokas ishshoko pro
langa, nes galvojo, kad moka skraidyti... deja, tai tera propogandinis
mitas, sklindantis visur. Per visa haliucinogenu istorija (o hipiu laikais
ji buvo itin aktyvi, ganetinai aktyvi ji yra dar ir shiandien:) tera vienas
dokumentuotas savizhudybes atvejis, kai CIA agentas tripines viena diena
kita diena atejo i darba, kur kolega buvo nusprendes papokshtaut ir
prilashines lsd i water cooleri - kadangi vaikinuka ganetinai troshkino jis
ishgere nemazha kieki to magishko vandens (chia geriau nei jezaus
akmenys:) - tripino berods 3 ar 4 dienas ir galu gale ishshoko pro ligonines
langa... Sakysi - aha! vat shtai jums ir prashom - vienas atvejis! O bet
tachiau - kiek atveju yra savizhudybiu po alkoholio - o jis legalus ir
puikiai toleruojamas. Tuo tarpu substancija priverchianti tave mastyti ir
pamatyti gyvenima kitom spalvom yra baisus tabu...

(p.s. ash neesu psy megejas, taip pat kaip su zhole, ash tiesiog suprantu
megstanchius ir jauchiu pykti, kad arba apskrytai to neishmanantys, ar
patepti alkoholio pramones politikai priima tokius durnus istatymus ir
negana to, dar ir uzhsiima dezinformacijos skleidimu)