Tema: Re: kava
Autorius: Rimgailius
Data: 2011-08-22 11:09:59
na man puodelis namie pazadina geriau - as padariau isvada, darbe as jau
8valanda ryte geriu kava, namie - 9 ar dar veliau, kazkaip jau labiau
"prabudes " buni :)

Ir apskritai, koks sveiko proto žmogus gali savo noru išgerti tik 2
kavos puodelius per dieną?

Cia as :) - pilnai uztenka ryte ir po pietu 14-15h.