Tema: Re: kava
Autorius: ALORA
Data: 2011-08-22 10:36:48
nieko gilės netonizuoja. vienu metu gėriau cikorijų kavą rytais. Kadangi neturiu laiko depresijoms ir savianalizei, kažkokio
skirtumo nepastebėjau. Mano kraujospūdis po miego būna kokie 96/56, pulsas 74. Tai jaučiasi kaip negalėjimas prabusti :) Bet
prisivertus veikti (o kitos išeities nėra), kraujospūdis pakyla iki darbinio lygio.
Tei va, gėriau aš tą cikorijų kavą-sisi gal mėnesį, po to netyčia vėl kažkurį rytą įkaliau kavos ir man akyse prašviesėjo.
Kraujospūdžiui įtakos kava man neturi, bet didina pulsą. Kava turbūt ne tik kofeinas, bet ir dar puokštė kitų silpnų veikliųjų
medžiagų, kurios priverčia į perdžiuvusią smegeninę prasisiurbti keliems papildomiems kraujo lašams :) Labai panašų poveikį turi
juoda arbata, bet kiti karšti gėralai - ne