Tema: Re: kava
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-08-23 09:24:04
ar atpazhintum zhmogu, kuris katik suruke cigarete (neskaitant kvapo,
sakykim suruke cigarete ir ishsivale dantis...:)? Manau neatpazhintum ir
zhmogaus pavartojusio mdma ir/ar amfetaminu/rc (jei netampo jo zhiaunu, bet
pasirodo tam tereikia 1000mg magnio - ir ju netampo:).. Ir putiko su stazhu
lengvai neatpazhinsi.... o zhmogu kuris katik ishgere 100g shnapso? Hell,
pazhystu zhmoniu, kuriu neatpazhinsi, kad jie katik puse 0.7 susivarte, ar 8
alaus...
tai nera argumentas.
Mane asmenishkai tikrai atpazhintum, kada ash ish ryto esu geres kava, kada
dar ne...