Tema: Re: kava
Autorius: lllll
Data: 2011-08-23 12:15:40
Šiuo atveju narkotikas sportas :) va, tik nepasportuoji porą dienų ir lomkės
:) Ir prie sekso priprantama, išsiskiria gi tie visokie laimės hormonai...
kodėl daugiau užsiiminėtų apart giminės pratęsimo :)

lllll

"CodeC"  wrote in message news:j2vir6$3bb$1@trimpas.omnitel.net...

On 08/21/2011 09:33 PM, 0.5 B wrote:
> blogis, daug kas sako.
> bet pastebėjau, kad be jos nelabai "nubundu". jei ir atsikeliu, vaikštau
> apatiškas ir be gyvenimo džiaugsmo. bet išgėrus puodelį, po kokių dešimt
> minučių pasaulis darosi gražesnis.
> tai dabar ir mąstau, kame poveikis.... spaudimas iki jos 70-110, po jos ar
> dieną 80-120. skirtumas labai neesminis.
> tai vat ir mąstau, kame čia poveikis toks?   :?

bbs, o ne poveikis. specialiai N kartu bandziau ekperimentuot ir su
kavom ir su arbatom. galiu ka nori ir kiek nori gert bet kuriuo metu.
poveikio JOKIO. galiu pasidaryt cefyro arba kavos isidet daugiau nei
vandens i puodeli ir eit miegot.
uztai butelis isergo alaus jauciasi puikiai. tai cia sakau tikrai realus
poveikis yra.
beje, toks dalykas kaip sportas, sveikatai ir miego kokybei turi
nepaklyginamai didesne itaka. kiek turiu pazystamu, giminiu kurie
amziais skundziasi nemiga, galvos skausmais ir siaip pastoviai
uzsiparine vaikscioja - tai visu gyvenimo budas yra
butas-masina/autobusas-darbas-butas-TV-lova.
as jeigu pora dienu nepabunu grynam ore ir nepasportuoju, tai nei
migdomieji nepadetu uzmigt. jauciu ant kiekvieno kuno centimetro kad
kazkas xujovai. o jei sportuoju - galiu 'vartot' ka nori ir kada nori,
nei ka skauda, nei nemiga kankina.
beje, visus dalykus kuriuos vartoju (alu, *gera* kava, st. gerimus),
vartoju tik del to kad man skanu. galiu metus negert kavos, alkoholio
jei nera skanios. kazkoki pasmirdusi jacobs'a, svyturio alu arba balta
srebti nepriverstum su sautuvu.
beje, bandziau ir rukyt, kazkada. ne viena ir ne dvi cizas. nu niekaip
nesugebejau pajusti 'priklausomybes'. galejau rukyt, galejau nerukyt.
pypke, kaljana ir dabar kartais parukau, nes patinka :) bet ne todel kad
reikia.
visu tuo norejau pasakyt, kad man visos tos priklausomybes atrodo labiau
kitu aplinkybiu itakotos, gal net isikalbetos, o ne del pacios
'narkotines' medziagos poveikio.
beje, kaip tada seksas - irgi narkotikas? :)