Tema: Re: kava
Autorius: lllll
Data: 2011-08-22 15:12:41
Teoriškai gražu parašyta, bet - užkliuvo pvz., kokiame kiekyje matuojamas
"tipiškas kofeino kiekis įvairiuose maisto produktuose ir gėrimuose" - 100
gramų? mililitrų? Kaip galima sulygint, pvz., 100 gramų sausos kavos esančio
kofeino kiekį ir 100 ml geriamojo šokolado esantį kofeino kiekį?
Čia panašu į amerikiečiams ar britams parašyto straipsnio vertalą, įskaitant
visokius reklamuojamus prekinius ženklus.
Nesakau, gal tiesos ir yra, bet per daug perspausta viskas - niu veža mane
puodelis kavos rytais, bet jei negeriu kelias dienas ar savaitę, nejaučiu
jokių neigiamų požymių, kurie čia išvardinti.

lllll

"egira"  wrote in message news:j2td61$lt4$1@trimpas.omnitel.net...

https://sites.google.com/site/negeriam/kofeinas