Tema: Re: kava
Autorius: ManXP
Data: 2011-08-22 14:47:56
Tai nuo organizmo priklauso. Galeciau kibira isgert kavos, dar kibira
redbull, ir nueit miegot iskart...

"-[antanas]-"  wrote in message news:j2tffq$q8v$1@trimpas.omnitel.net...

:)))
Pasakos
Aš išgėręs ryte puodelį kavos iki 4-5 valandų ryto negaliu užmigti.
Taigi teiginys, jog: "kava sveikatai žalos nedaro ir jos vartojimas
neatsiliepia mums neigiamais
padariniais." tėra pasaka. Kaip tik kavos vartojimas bent jau man atsiliepia
neigiamais padariniais.

"Rimgailius"  wrote in message news:j2ter3$p20$1@trimpas.omnitel.net...

Tas taip, bet tai LEGALUS narkotikai

copy-paste is kazkur

kava sveikatai žalos nedaro ir jos vartojimas neatsiliepia mums neigiamais
padariniais. Vartojant keletą puodelių per dieną galime netgi pasiekti
priešingų rezultatų t.y. teigiamai įtakoti savo sveikatą. Tai, kad anksčiau
kava buvo vertinama kaip kenksmingas gėrimas ir prilyginama tabakui ir
alkoholiui, šiais laikais visiškai nebeaktualu. Daugelis tyrimų jau seniai
įrodė tai, kad teigiamų faktorių yra daugiau nei neigiamų vartojant šį
gėrimą. Medicininiai tyrimai, patvirtinę kavos rolę diabeto bei parkinsono
ligų profilaktikoje, šneką patys už save. Taip pat įtaka atletų sportiniams
rezultatams ir aktyvumui ne karta aprašyta specialioje literatūroje.
Naujausiuose tyrimuose jau galime atrasti informacijos apie tai, kad kava
gali tapti nauju afrodiziaku- stimuliantu, teigiamai įtakojančiu mūsų
seksualinį elgesį ir aktyvumą.
Taigi atsižvelgiant į visa tai, galima drąsiai sakyti, kad vartodami kavą
darome gerą įtaką savo sveikatai.