Tema: Re: dar shiek tiek apie homeopatija
Autorius: RaR
Data: 2011-05-05 09:17:43
Va tas gydytojų papirkinėjimas yra didžiulė problema. Nesuprantu, negi
negalima padaryti taip, kad farmacijos kampanijos negautų informacijos
kiek kokių vaistų konkretus gydytojas išrašė? Tai labai smarkiai
prisidėtų prie problemos sprendimo.

Šiaip jau gydytojas, išrašydamas homeopatinius vaistus, smarkiai
nusižengia savo darbo etikai, nes apie "gydymą" homeopatiniais
preparatais jo nemokė jokie vadovėliai ir propiesoriai.