Tema: Re: dar shiek tiek apie homeopatija
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-04 10:53:44
aš neskaičiau straipsnio ir nesiruošiu skaityt (turiu fdaug įdomesnių ir vertingesnių skaitalų už toksio linkus), bet paskutinis
Pablo komentaras yra tobulas minties rutuliojimo pavyzdys ir aš, kaip diplomuota filologė, galiu tai įvertinti :) Ne esmė, kokius
terminus jis vartoja jame, bet giluminei esmei aš visiškai pritariu.