Tema: Re: dar shiek tiek apie homeopatija
Autorius: F20.0
Data: 2011-05-04 22:40:59
Tada dar negalvojau, kad tai blogis (beje ir dabar negalvoju, manau, kad tai
šiaip neveikiantys "vaistai"), be to  man reikėjo pasveikti. O pirkau tai ką
gydytoja liepė (jaučiu ne už dyka ji ten visiems siūlo). O ir vaistininkė
sakė, kad čia labai geri vaistai (konkrečiai apie tą oscilocoscinum).

"CatBlack"  parašė naujienų news:ips90e$kkj$1@trimpas.omnitel.net...

O kodel pirkai net 5 homeopatinius vaistus, jei zinai, kad tai blogis?
Ir tiek homeopatiniu niekas neskiria nuo persalimo vienu metu, kazka
painioji.

"F20.0" <F20.0@kazkas.lt> wrote in message
Galiu papasakoti savo patyrimus "gydantis" homeopatiniais vaistais.
Rudenį labai persišaldžiau, buvo temperatūra, sloga, kosulys ir t.t. žodžiu
viskas, kas priklauso. Nuėjau pas gydytoją - faringitas,  ji man patarė gal
kokius 5 homeopatinius vaistus nusipirkti (oscilokoscinum (ar kaip ten jis),
influcid, kažkokius nuo kosulio, dabar neatsimenu), žodžiu išleidau apie
100lt vaistam, kurių turėjo užtekti 3-4 dienom (nu niekaip nematau, kurioj
vietoj čia pigiau). Pradėjus gerti vaistus absoliučiai jokio pagerėjimo, o
mano n uomone tik blogiau (vis tik realiai niekas negydoma buvo), nuo
kosulio 3 paras nemiegojau (nekosėjau nebent kai stovėjau, atsigulus
siaubingai dusindavo). Nu ir ką. Placebas nesuveikė. Daugiau niekada
nebepirksiu tokio brangaus cukraus.

"VNO"  parašė naujienų news:ipr4te$o87$1@trimpas.omnitel.net...

pakaktu manau paimti koki "tikinti homeopata' is sio grupso ir kai jis sirgs
pvz gripu, gydyti ji tik homeopatiniais vaistas :D

VNO