Tema: Re: dar shiek tiek apie homeopatija
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-04 13:25:34
ke?
tamsta pasidomėkite kokio lygmens yra sąvoka faktas, o kokio logika ir tada gal suprasite, kad paveblenote čia kaip kaimo klebonėlis
iš sakyklos :) Galiu jumei net šiek tiek padėti: pasidomėkite, kuo skiriasi filosofinės sąvokos empirika ir racionalizmas. galit net
Toksio paklaust, jis berods yra ar norėjo būti filiosofas

PS. Šian naktį buvo -2 laipsniai šalčio. Faktas kaip blynas. O kur čia logika?