Tema: Re: dar shiek tiek apie homeopatija
Autorius: Ruta
Data: 2011-05-04 11:28:55
Gėda, Toksi, visiškai nelogiška išvada! Net jeigu priimsim, kad tavo
požiūris į homeopatiją teisingas, tai sakyčiau, kad žmonės, perkantys
daug pigesnius, nors ir (tavo teigimu) neveikiančius preparatus ir
pagyjantys dėl placebo efekto (juk sutinki, kad taip būna?) ar tiesiog
savaime dėl stiprios imuninės sistemos kaip tik sutaupo daug pinigų! O
nepagyjantys ilgai nesiterlioja ir daug neperka, taip kad - blogiausiu
atveju statistiniam pinigus vaistams leidžiančių žmonių ėminiui
rezultatas būtų +/- 0.

Aš asmeniškai nesu girdėjusi nė vieno atvejo, kad kas nors būtų gydęsis
homeopatiniais vaistais iki nesavailaikės mirties...