Tema: Re: dar shiek tiek apie homeopatija
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-05-04 11:07:04
"pablas" <pablas112@gmail.com> wrote in message
news:ippm3j$1u0$1@trimpas.omnitel.net...
>  Perskaičiau ir supratau, kad:
> 1. Vynas geriau neskiestas, nei homeopatinis.
> 2. Ir toliau reklamuosiu osciloccosinum, nes jis realiai padeda, nepaisant
> privacios kazkieno nuomones ar formalumu nebuvimo.

nepaisant absoliuchiai jokios veikliosios medzhiagos nebuvimo, matyt norejai
pasakyt:) Ash galiu garantuot, kad jezaus akmenys butu pigiau, lygiai tiek
pat efektyvu. Ir geriausias dalykas, kad pinigus gauchiau ash o ne didele
smegenu pudrinimo koorporacija. O juk dabar madingi mazhi gamintojai:)

> 3. Jocys galimai turi savu interesu "demaskuoti" homeopatija.

Tikrai taip, ash matyt irgi, nes postinu chia. Ish tikro visi kurie bent
shiek tiek ishmano fizika, ar bent jau kas yra avogadro konstanta yra slapti
cheminiu vaistu agentai norintys nunuodyti jusu vaikus.

> 4. Man netinka toks gyvenimo budas, kai vieni kapitalistai maitina
> cheminiais/modifikuotais/mumifikuotais surogatais, kiti gydo tokio
> maisto sukeltas ligas, o zmogelis dirba treciam, kad uzdirbtu pirmiesiems.

Gerbiamasai, ta pati oscilokoksinuma gamina ne mochiute savo rankom, o
lygiai ta pati kapitalistine sharlatanu kompanija. Ir pelnai jos yra
belekiek kartu didesni uzh piktaja vaistu pramone, nes jiems nereikia nei
pirkt brangiu medzhiagu, nei atlikinet brangiu klinikiniu tyrimu, nei
pereidinet visos vaisto aprobavimo mashinos. Taigi, jei norisi atiduot
pinigus uzh apgaule, geriau atidavinekit smulkiems sukchiams =)