Tema: Re: fitneso šakų naudingumo rodikliai
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-06 17:28:19
kaip ir nurodžiau - čia diabetikams, jie dažniausiai nėra sportininkai, o dargi atvirkščiai.
Įtariu, kad tai reikšmės, kurios gaunamos visai nesistengiant. Kažkur toj pačioj knygoj buvo minima, kad sportavimu vienetu laikomas
pusvalandis, kai organizmas "sušyla".
O tenisas, niu ką aš žinau :) Esmė jame yra bėgti kryptingai, o ne lakstyti ir palyginti su kokia aerobika, tai tikrai ramus sportas
ir pompos jame tikrai negausi. Vienintelė vieta, kur nusivarydavai nuo kojų, buvo sienelė. Bet tai ir yra skvošas :)

dėl aparačiuko - jis rodo irgi standartizuotas vertes, gali būti, kad konkretus individas sudegina žymiai daugiau arba žymiai mažiau