Tema: Re: fitneso šakų naudingumo rodikliai
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-06 13:37:47
o tu tenisą žaidęs? Iš esmės, gan ramus ir aristokratiškas tai žaidimas. Skvošas yra rabatiagoms
Kažkada turėjau 2 suaugusiųjų atskyrį lauko tenise, jei tai ką sako :)
Ir apskritai, kadangi visas šias "šakas" esu bandžius, man lentelė nėra įtartina. Atkreipkite dėmesį, čia ne sporto, bet fitneso
šakos, t. y., ne profesionalų