Tema: AW: Akiniai uz ir pries
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-22 11:36:25
pritariu, vairuojant naktį tai labai gerai ir linzes nešiojantiems.

O dėl kompo - yra taisyklės, kaip jis turi būti pastatytas ir iš kur turi
sklisti šviesa, kad akys būtų mažiau varginamos. ir tai tikrai veikia su
naujesniais monitoriais. Nors daba turiu ir notbuką, ir moniką su kieta
ekrano danga (nežinau, kaip technologija moksliškai vadinasi :) Bet jie gana
nejautrūs kintančioms apšvietimo sąlygoms