Tema: Re: Akiniai uz ir pries
Autorius: bzik
Data: 2010-02-22 08:25:35
is antireflekso sukurtas mitas, kad padeda dirbant su kompu. Kiek metu prie kompo sedziu, jokiu atspindziu, kuriuos turetu blokuot antirefleksas, ekrane nematau. O jei apsvietimas plieskia i ekrana, tai vienodai sh...
Vieninteliai, kaip sake, gal iki 20% sumazinantys poveiki akims yra spalvoti lesiai, blokuojantys kazkuria ekrano spinduliuojama spektro dali, kuri itakoja akiu sausejima, pvz. http://www.akiniai.com/akiniai-darbui-kompiuteriu esu mates ir su oranziniu stiklu.