Tema: Re: Akiniai uz ir pries
Autorius: Vai
Data: 2010-02-19 22:24:48
pats akinius nesioju jau 22 metus man nuo 7 metu diagnozuotas astigmatizmas
ty blogesne trumparegystes forma. Susitaikiau senai su ta mintimi kad bus su
laiku tik blogiau ir nezinia kas senatvej darysis. Pratimu vaikystej dares
bbz kiek nifiga nepadejo, terapijos, vitaminai irgi px. vis prastejo
nuo -0,50 iki -3,00 dioptriju. Dabar 10 metu stovi -3,00.  Operaciju nenoriu
del dideles rizikos komplikacijoms ypac senatvej, kontaktiniai lesiai man
tikras hemorojus :) As uz akinius :) O del sito "posto" autoriaus net nzn...
jei nejauti diskomforto ir nejauti regejimo trukumo tai sakyciau nereik.
Siaip okulistai kompetingesni siuo klausimu. O siaip zmonems turintiems gera
regejima bet daug dirbantiems prie kompo siulyciau devet akinius be
dioptriju bet su antirefleksiniu padengimu. Vis kazkiek apsaugos akis nuo
zalingo poveikio.