Tema: Re: Akiniai uz ir pries
Autorius: lllll
Data: 2010-02-20 14:59:28
Kai rimtai prireikia akiniu, tada negalvoji, uz ar pries... galvoji - o,
koks kaifas pagaliau matyti!
Realiai - buna ivairiu atveju ir ivairiu priezasciu. Kai kuriais atvejais
akys tikrai "tinginiauja", koreguojama uzdenginejant viena aki.
Kai kuriais atvejais padeda pratimai - man savo laiku stiprus poveikis
jautesi, minimalia akiu manksta nuolat atlieku.
Dabar - nuo 16-18 kazkur metu regejimo prastejimas beveik sustojo, pasikeite
apie puse dioptrijos, ir tai nebutina buvo keisti dar akiniu... Vadinasi,
apie 10 metu regejimas stabilus, nors akinius nesioju nuo ryto iki vakaro ir
prie kompo praleidziu kokius 5 kartus daugiau laiko, negu pries tuos 10
metu.
Linzes - bent jau man sudaro problemas dirbant prie kompo, operacijai irgi
nesiryztu - jei nepavyks, pataisyti jau nebus galima, o pinigai bus sukisti,
o ir neaisku, kaip organizmas reaguos po kokiu 40 metu...
Tad mano poziuris - jei jauti, kad tau su akiniais pagereja gyvenimo kokybe
ir pagereja regejimas, tai imi ir nesioji nesiparindamas....