Tema: Re: Akiniai uz ir pries
Autorius: bzik
Data: 2010-02-22 11:28:24
Neneigiu, kad padeda, nors asmeniskai vairuodamas didelio skirtumo tarp plastiko su antirefleksu ir pigiu stiklu be jokio padengimo nematau. Gal nesiojant akinius nuolat, tai butu akivaizdziau. Bet man jie tik vairuojant ir prie kompo.

Manyciau antireflekso naudojimas geriau paaiskinamas technologija:
Antirefleksinė danga būtina ant aukšto indekso lęšių. Jei 1,5 stiklo atspindžių yra 8%, tai 1,9 stiklo lęšių atspindžiai sudaro 20%. Tai reiškia, kad atspindžiai dukart labiau dirgina, nešiojant plonintus lęšius. Pro 1,9 indekso lęšį praeina tik 80% krentančios šviesos, o pro paprastą 92%.
Jei antirefleksinė danga vienasluoksnė, tai tik tam tikro bangos ilgio šviesa gerai nuslopinama. Tam , kad būtų nuslopinti atspindžiai plačiam baltos šviesos spektrui, turi būti keli dangos sluoksniai. Tada  gali likti tik 0,5% atspindžių.

Tad reikia ziuret ar tikrai konkreciu atveju is to bus nauda, o ne papildomas uzdarbis optikai.
Vartotojui reikia parduot, todel, kuriamas ivaizdis, kad tik su antirefleksine danga dirbdamas prie kompo tures sveikas akis :) Labai geras argumentas: pro siuos lesius jusu akys atrodys zymiai grazesnes :)