Tema: Re: Akiniai uz ir pries
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-21 21:38:54
nu nesusikalbam mes kažkaip :)
aš ilgą laiką turėjau -3,75 su astigmatizmu ir nenešiojau akinių (bo nosį
spaudė ir baisiai atrodė) ir linzių (bo prieš 20 metų tai buvo vdupelinė
prabanga, bent jau man). Ir pakankamai gerai orientavausi aplinkoje. Aišku,
dažnai neatpažindavau pažįstamų ir nematydavau autobusų numerių, bet iš
esmės jokių kitų problemų su orientacija ar sunkumų dėl trumparegystės
neturėjau. Po to įsigijau linzes, daba gal jau kokių 15 metų, kaip kasdien
su linzėm. Ir be jų aš visiškas nulis, nors mano rega nepablogėjo. Aš
nežinau, ar tai akių efektas. Aš manau, kad tai smegeninė praranda
sugebėjimą prikurti tai, ko akys nemato :) Pamenu, kai pirmą kartą su linzėm
išėjau į miestą, viskas atrodė absoliučiai kitaip. Reiškia, detales, kurių
neįžiūrėdavau, smegeninė buvo pripaišius savo nuožiūra.
Antra vertus, visiškai dzyn tas efektas. gerai matyti yra jėga, ir jeigu
nori, tegu tos akys tinginiauja :)