Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Velkam
Data: 2009-12-03 10:44:32
Taip buvo isskirtas 1918 metais, bet palaipsniui silpo ir apie 50 metus praktiskai buvo isnykes, arba buvo visai nepastebimas. 1976 metais stebuklingai uzsikrete net 230 JAV kareiviu, ir vienas mire. Tais paciais metais jau buvo pagaminta vakcina ir kad uzkirsti kelia epidemijai, buvo organizuota milziniska skiepijimo akcija, paskiepijo apie 40 milijonu zmoniu, butu paskiepije ir daugiau, taciau vakcina dare daugiau zalos nei naudos, tai programa buvo nutraukta. Veliau vel buvo pavieniai kiauliu gripo atvejai, bet nieko ipatingo iki dabar, kai staiga gripas igavo sparnus, o nauja vakcina jau buvo uzpatentuota pries keturis metus. Hmmm, labai jau daug sutapimu mano nuomone...