Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-01 21:41:00
Gerbiamas pone "Toxi",

pirmiausia, prašom man parodyti, kur aš rašiau, kad skiepai išvysto
autoimuninius susirgimus?

Daiva, beje, irgi ne apie juos rašė.

Antriausia, jeigu tamstos ar tamstos kaimynų vaikai numirs nuo
vėjaraupių, tai galite paduoti mane į teismą, kuris įvertintų mano įnašą
į šį liūdną atsitikimą, bet daužyti mano langų vistiek negalima.

Pagarbiai,
Rūta