Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-30 16:21:05
Faktas schrieb:

> tai kam reikia apsirgt rimtai, kai gali apsiskiepyjus pasigaminti
> visus tuos intikunius susitikus su apsilpnintu virsusu, kuri lengva nugalet,
> ligos negauni, bet antikunius jam gauni?

Todėl kad, jeigu iš tikrųjų, tai net ir patys skiepų tyrėjai ir
gamintojai tiksliai nežino, kaip tiksliai veikia skiepai. Yra įvairių
teorijų, kurios visos lyg ir tinka, bet ... ne 100%. Pvz., yra nežinoma,
kodėl "persirgtas" imunitetas yra visam gyvenimui, o "paskiepytas" - tik
tam tikram laikui. Dabar susitarta laikyti, kad tai yra 10 metų, bet iš
tikrųjų tai daugiau mažiau statistinė vertė.

Lygiai taip pat tai, ką aš tau išdėsčiau, yra labai labai suprapastintas
variantas, kuris _iš principo_ yra teisingas. Bet kai pradedama
gilintis, kas ten vyksta tiksliai, ir svarbiausia, dėl kokių priežasčių,
tai kaip sako, kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių. Ir kodėl vienų
žmonių imunitetas "stiprus", o kitų ne? Kodėl daugėja autoimuninių
susirgimų? Realiai nieks - bent kol kas - nežino.