Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-02 10:50:39
Na, sukurtas ar nesukurtas, tai gal čia jau ir sąmokslo teorija.
Bet kad burbulas išpūstas nerealiai, tai faktas.

Mane asmeniškai tuo įtikino faktas, kad WHO, _vos pasirodžius_
pirmiesiems atvejams, PAKOREGAVO savo pandemijos apibrėžimą, ir dabar,
pagal jų apibrėžimą pandemija galima paskelbti vos ne bet ką, nes neliko
absoliučiai jokių apčiuopiamų parametrų.