Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-02 10:37:16
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:hf3rgc$h7d$1@trimpas.omnitel.net...
> Gerbiamas pone "Toxi",
>
> pirmiausia, prašom man parodyti, kur aš rašiau, kad skiepai išvysto
> autoimuninius susirgimus?

citata "Bet kai pradedama
gilintis, kas ten vyksta tiksliai, ir svarbiausia, dėl kokių priežasčių,
tai kaip sako, kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių. Ir kodėl vienų
žmonių imunitetas "stiprus", o kitų ne? Kodėl daugėja autoimuninių
susirgimų? Realiai nieks - bent kol kas - nežino."

Jei shia pastraipa reikejo suprast kazhkaip kitaip, ir temoje apie skiepus jusu hipotetinis klausimas "kodel daugeja autoimuniniu susirgimu", nutylimas atsakymas buvo "del ddt, pesticidu ir peraugusiu ropiu" - tada ash atsiprashau uzh uzhsipuolima. T.y. nekreipiant demesio i ironija, ash tikrai atsiprashau uzh uzhsipuolima, jei tikrai nesiejot (samoningai ar nesamoningai) shiu dalyku. Bet man pasirode, kad buvo bandoma samoningai klaidint zhmones skleidzhiant toki populiaru uzh musu sienu mita ir net pasakychiau masine psichoze. Tiesa pasakius shi psichoze ture mirt dar 2006tais kai shio ir panashiu mitu susijusiu su skiepais skleidejas toks Andrew Wakefield'as (po jo psiaudomoksliniu "tyrimu" buvo prasidejus psichoze) buvo pripazhintas kaltu. (plachiau http://scienceblogs.com/insolence/2006/06/while_were_on_the_topic_of_aut.php), bet kaip zhinia zhmonija protingumu nepasizhymi ir mitu paneigimu nesidomi, juk zhymiai smagiau tiket, kad slaptos bendruomenes specialiai nuodija vaikus, nei kad ish tikro yra organizaciju uzhsiemanchiu nuoshirdzhiai gera veikla.
dar panashia tema http://www.sciencebasedmedicine.org/?p=289