Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Bacilas
Data: 2009-11-30 22:17:16
man tas pajungiam laselines, tai kaip kosmaras skamba. Papuolem su 4.5men
vaiku, bukle buvo kaip gerai nusigerus ir isivemus, guli ir nejuda. Isinese
laselinei pastatyti... 20min nera... einu ieskoti. Per visa skyriu rekia is
procedurinio... niekaip nesugebejo susitvarkyti 30-40min, tada nuejo
pasikvieti pagalbos, mano jau lupos pabalo, prisedau ir po valandos zviegimo
isnesa vaika visa subadyda, rankos, kojos, galva... kazkaip po tokiu
proceduru naiviai skamba, kad mazi lengvai perserga.