Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-02 17:52:26
Santykiu su kitomis ligomis / kitų metų gripo epidemijomis.

Kiekvienais metais nuo gripo komplikacijų miršta žmonės, ir ne po vieną.
O čia jau pradėjo ant pirštų skaičiuoti, kai dar tikrai ant pirštų
skaičiuojami atvejai buvo. Ir man atrodo, čia jau buvo diskutuota ta
tema: mirtingumas ir sergamumo sunkumas - pasigilinus - neatrodo kažkuo
ypatingas, nei kad "normalaus" gripo. Ypatingas požymis yra tik tai, kad
tas mirtingumas kažkoks "netikėtas", nepririšamas prie kažkokių aiškių
kitokių statistinių dydžių.

Ir tokios gripo epidemijos, kad žmonės į ligonines nebetelpa, per mano
atmintį jau buvo tikrai bent 4-5, ir tik dabar pirmą kartą tai yra
baisus dalykas ir pasaulio pabaiga. Kad masiškai mokyklas uždarinėtų,
nepamenu, bet kad atskiras uždarinėjo, atsimenu - tiesa, jau seniai. Bet
įtariu, kad tais laikais tiesiog pagal partijos liniją buvo neteiktina
uždarinėti, nes tarybiniai vaikai buvo sveiki ir užsigrūdinę tiesiog
patys savaime.