Tema: Re: Roto viruso skiepai- uz/pries
Autorius: Toxis
Data: 2009-12-01 20:06:39
ash neminejau, kad neskiepyti susagdina _skiepytus_. jie toliau palaiko liga
gyva ir apkrechia zhmones, kurie dar nepaskiepyti, negali but skiepijami
(del kokiu nors priezhaschiu), ar kuriu idiotai gimdytojai prisiklause
visokiu kliedesiu ju neskiepyja.
del to, kad jie nesiskiepija ir laiko liga "gyva", nueina shuniui ant
uodegos visi ivairiu organizacijus metanchiu baisines pajegas shitam
reikalui geri norai ir visos baisines pastangos ir, tiesa pasakius, belekiek
pinigu. Nes virusas lieka gyvas ir jei sakykim su shia karta jis butu
galejes ishnykt (polio buvo tikimasi ishnaikint apie du tukstantuosius ir
_butent_ del idiotu skleidzhianchiu dezinformacija shia tema iki shiol to
padaryt nepavyksta... lygiai tas pats su vejaraupiais - ju ishnaikinimas
buvo planuojamas po to. Mano rant'as buvo apie tai, kad jei jie kenktu tik
sau - man butu giliai ir vienodai px, bet jie kenkia visai zhmonijai, o tai
turetu but baudzhiama!