Tema: Re: stuburo problemos / sportavimas ?
Autorius: Saira
Data: 2009-10-25 23:52:36
pablas wrote:

>  Atsakymas issamus. Kaip senjoru klube :)
>  Po simts, kai tau 30, neturi traumu,tik nuo
> neveiklumo vieni raumenys atrofavesi, kiti gal
> spazmuoja - vaiksciot pas kineziterapeuta kartu
> su vos pajudanciais pacientais...
> Na, kiekvienam savo.

  Is tiesu, jus esate teisus. Jauno amziaus vyrui su nedidelemis
problemomis tikrai ne vieta grupines kineziterapijos uzsiemime skirtame
pagyvenusiems, rimtas judejimo aparato ligas turintiems pacientams. Deja
del nepakankamo valstybes finansavimo reabilitacijos paslaugu srityje
tik tokiems pacientams standartiskai ir yra isgalima padeti. Ko gero
todel ir susidariusi tam tikra stigma. O gaila, nes kineziterapija -
arba gydymas judesiu, turetu buti skiriamas dar pries visus vaistus,
operacija, ar dar neprasidejus rimtoms ligoms, deja yra kitaip.
Individualus kineziterapeuto ivertinimas ir tinkamos individualios
programos sudarymas tinka bet kokios amziaus zmonems, nes specifiskai
parenkamas kruvis - vieniems - tik lengva manksta, kitiems - gal
rimtesnis sportas. Bent jau mano progamoje jau nuo pat pradziu buvo
pratimai naudojant svarmenis. Galbut salyginai sveikam zmogui kreiptis i
kineziterapeuta, o ne eiti i sporto kluba galima pavadinti per dideliu
atsargumu. Galbut nieko tokio neatsitiktu ir nuejus i sporto kluba.
Mano asmenine motyvacija buvo noras zinoti, kad negausiu traumos vel
pradejus rimciau sportuoti, nepaumes stuburo bedos ir del skausmo,
netinkamo kruvio sukelto diskomforto nemesiu visko pusiaukeleje. Bet is
tiesu - kiekvienam savo.