Tema: Re: stuburo problemos / sportavimas ?
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-24 21:57:15
iš savo patirties galiu pasakyti, kad nuo kamuolio problemos apačioje virsta
problemomis viršuje :) Raumenys ten savaime nesutvirtėja, reikia daryti
atpalaidavimo pratimus, nes jie įsitempia ir užsifiksuoja. Blogiausia, kad
kai po to išmoksti išlaikyti tą laikyseną ir be kamuolio, turi nuolat daryti
pačių juostos atpalaidavimo partimus, nes vietoj skaudančios nugaros turėsi
skaudantį sprandą ir rankas.

sportavimas gerai apskritai, ypač jei yra viršsvorio. Bet nuųgarai ir
pečiams reiktų nueiti pas ortopedą, kad pratimus parodytų būtent tavo
atvejui