Tema: Re: stuburo problemos / sportavimas ?
Autorius: hyperspace
Data: 2009-10-24 14:21:44
Del sedejimo patarsiu ir savo patirties - persedau pries pora savaiciu
is ofisines kedes and pripuciamo 65cm medicininio kamuolio. Nugaros
apacia nebeskauda (kur trauma turejes), aisku pavargsta nugaros virsus,
ties peciais ir mentemis - nes reikia sedeti issitiesus, bet manau per
menesi kita ten raumenys sustipres ir bus liuks.
Privalumai: sedint gali pajudinti "subine", islieka lengvumo ir laisvumo
pojutis ties juosmeniu, kur nugarai sedint ofisineje kedeje didziausias
kruvis tenka ir man ten visada budavo kaip akmeniu sukaustyta i vakara.
Vienzo daiktas pasiteisines, ir kaina nesikandziojanti isbandymui, pvz:
http://www.hiperfarma.lt/ecat/index/product/20000126065/group/20000002462/dieta_ir_sportas/gimnastikos_kamuolys_65cm