Tema: Re: Luzineja nagai
Autorius: pablas
Data: 2009-02-08 19:57:56
ALORA rašė:
> nu prie ko čia nesijauti saugi? ar tu įsivaizduoji kiek reikia drąsos ir
> valios ateiti į tokią vietą KITAIP? Jei tai būtų susiję su nesaugumu, aš
> ten tiesiog neičiau arba būčiau kaip visi.

   Kai i pirti eini tarsi i fronta, apie koki atsipalaidavima galima
kalbeti? As kalbejau ne apie fizini, o apie emocini sauguma.

> Pirties bizniui nuogumas yra kryžius, tai aiškiai matyti, kiek žmonių
> pirtyse yra Lietuvoje ir kiek vokietijoje.

  O stai cia drisciau abejoti. Vien tik Berlyne kiek pirciu kompleksu
pristatyta.
> Moterys pirtyje gali pasigauti netgi tik lytiniu būdu gaunamus mikrobus,
> tad reikia būt ant galvos nukritus, kad būt tokioj evietoje be apsaugos

     O kaip ranksluostis ant gulto - ar neapsaugo?

  Na, gerai.Bunam pirtyse apsirenge.Kaip tuomet daryti tradicines
pierties proceduras: vanotis, apsipylineti saltu vandeniu, darytis
pilingus?