Tema: Re: Luzineja nagai
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-04 10:44:20
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message news:gmbigj$808$1@trimpas.omnitel.net...
>"> nu nėra. o kodėl turėtų būti viešojoj pirty kažkokstai seksualumas?
>>

> o kodėl ne? seksualumas turėtų būti visur, tik skirtingo pobūdžio,

nu tada aš nebesuprantu ką reiškia "seksualumas".
eini i pirtį. prie ko čia seksualumas?
eini valytis dantų. prie ko čia seksualumas?
eini skusti bulvių. prie ko čia ieškot kažkokio privalomo seksualumo?

> priklausomai nuo situacijos. Tada nebus maniakų, prievartautojų ir
> iškrypėlių, nesugebančių seksualumą išreikšti priimtinu būdu.

tai koks čia tas būdas? griežtai laikytis apsirengus?

> Mano galva, viešoje (ir net ne viešoje) pirtyje būtina būt apsirengus, nes
> tai yra ideali terpė tarpti mikrobams ir aš savo atviroms skylėm visai
> nenoriu sėstis, kur savo storą rūrą buvo pasodinę kažkokie neaiškūs tipai.

tai būk, ar kas draudžia?

> Dėl viešo plikinėjimo. Seniau manęs tai nelabai domino, kiekvienam savo,
> taip sakant:) Bet teko pamatyti to rezultatą. Mano vyras užaugo nudistų
> šeimoje, Vokietijoje tokių daug. Rezultatas - susikaustymas ir baimė
> padaryti kažką ne taip ir nuolatinė savęs kontrolė, kai to visai nereikia.

prie ko čia nudizmas?
begalė tokių šeimų, kur tokie užauga ir be jokio nudizmo.

> Aišku, sveiką ir dar pietietiško kraujo turintį vyrą atvesti į nedoros kelią
> nėra sunku ir netgi savitai labai zabavna, ale dabar aš žinau, kad viešas
> plikinėjimas yra blogis.

> Ginčytis tingiu, dėl manęs, rodykitės savo vaikams
> ir tegu tai jiems būna "savaime suprantama" ir "nieko ypatingo". Vyro tėvai

o čia prie ko?
ar tau kas nors sakė, kad reikia savo vaikams nuogiems rodytis?
einu į viršų paskaityti....

nu neradau.
ALORA: nes normaliai atrodantys žmonės ten neina:)
pablas: Labai idomu. Kazkodel galvojau, kad vokieciai pirti megsta ir moka
naudotis. Gal kokie nors regioniniai ypatumai?

ALORA: Po pirmo
 apsilankymo vokiškoje pirtyje patyriau antierotinį šoką:) Tada supratau,
 kodėl žmonės Vokietijoje taip keistai sureaguodavo, kai pasakydavau, kad
 mėgstu pirtį. Normalūs žmonės ten nevaikšto

faktas: a ka jie ten daro, kad net šokas?
masturbuojasi viešai?
ir kas yra PIRTYS pas juos?
kur ten tas vaikščiojimas?

tai prie ko čia vaikai?
ai va, pablas parašė kad senais senais laikais eidavo į pirtį kelios kartos visi nuogi
ir tu tuomet apie tą seksualumą pradėjai, kurio ryšio nieks nesuprato....

nu jo, įdomus čia ryšys - jei nuogi pirty, tai suvaržyti, ir vien veronikos,
jei pirty apsirengę - atsiranda tikras seksas...

> mano nuostatos nesupranta, bet vyras sakė, kad jį maloniai jaudina
> žinojimas, kad jis yra tas vienintelis vyras, prieš kurį aš išsirengiu. Ir
> kad turbūt taip ir būtų numiręs nežinodamas, kas iš tikrųjų yra seksas:)

o jei tu pirty nusirengtum, tai jie nebesužinotų kas yra seksas?
ar jei kokia vokietė nenusirengtų, tai jos vyras staiga sužinotų kas yra seksas?
pagal mane plaki į vieną katilą skirtingus dalykus....

> O vokiškose pirtyse dažniausiai lankosi vienišiai, kuriems tai turbūt
> vienintelis būdas parodyti ir pažiūrėti:)

taigi sakei nėr į ką žiūrėti.

kur tada eina pirčių mėgejai, jei visas pirtis užėmę eksibicionistai?

Kadangi aš pirtyse (sporto klubų)
> būdavau su maudymuku, tai persirengimo kambariuose nuolat buvau puolama
> riebių plikšių. Kodėl manau, kad tie žmonės, priversti išsirengti pirtyje
> tai daro ne todėl, kad yra tipo tiek "nesuvaržyti"? Nes argumentas būdavo,

o tai kokia čia naujiena, kad ten kur priversti laikytis kokių nors
taisyklių yra suvaržyti?