Tema: Re: Luzineja nagai
Autorius:
Data: 2009-02-06 11:24:40
Tai ten toks pats skelbimas kabo ir ant moteriskos pirties.
Man kazkaip nuogumas pirtyje niekaip nesisieja su higiena.
Svedai atskiruose pirtyse visad buna nuogi, bet uzsienieciai i tuos uzrasus
nekreipia demesio ir niekas del to nesipiktina. Man labiausia priimtina
sedeti ant ranksluoscio ir juo prisidengti.
Tiesa bendruose pirtyse Svedijoj nuogaliu neteko matyti.